En el món del Facility Management, tant d'edificis com de l'àmbit industrial, és clar que hi ha molts punts per optimitzar. El dia a dia a les empreses no permet moltes vegades donar un pas enrere, veure la situació general de les operacions i pensar com podem millorar-les i optimitzar-les.
En l'actual context econòmic això es torna més urgent que mai i és per això que hem que pensar en implementar auditories i revisions per poder detectar millores i també per complir amb les recomanacions ISO necessàries.
En aquesta taula rodona, amb títol "Auditories i revisions al món del Facility Management. Eina imprescindible per a la efectivitat i la sostenibilitat a les empreses" i que tindrà lloc el proper dia 10 de maig a les 17:00h i en format presencial, volem parlar de tota aquesta temàtica, parlar d'experiències i explicar com hem d'implementar aquestes auditories i revisions tant al món de l'edifici com a l'industrial per tenir èxit i aconseguir empreses més efectives i sostenibles.
Organitzada per la Comissió d'Acció Professional dels Enginyers Industrials de Catalunya (COEIC) i l'Associació Catalana de Facility Management (ACFM).
Programa
- 17:00-17:15 Benvinguda
- 17:15-17:25 Presentació del conveni amb l'ACFM
- 17:25-18:25 Taula rodona
- Moderador: Marta Guasch, Presidenta de la Comissió d'Acció Professional, COEIC
- Marc Blasco, CEO, Simbioe Facility Management;
- Xavier Abelló Álvarez, Cap de l'Àrea d'Infraestructures i Serveis Generals, Museu Nacional d'Art de Catalunya;
- Jordi Oliveres, Responsable d'Enginyeria i Manteniment, Kern Pharma;
- Carles Valera, CEO, MYC Facility Industrial
- 18:25-18:45 Torn de preguntes
- 18:45-19:30 Còctel i Networking